10. června 2015

Zajímavý projekt

Chtěli byste se podílet na rozšíření českého knižního trhu? Máte chuť udělat dobrý skutek? Tak teď máte tu pravou příležitost. 

V říjnu minulého roku se mi naskytla příležitost udělat rozhovor s mladým nadaným autorem Richardem Skolkem. Bylo to zrovna v době, kdy na trh vycházela jeho kniha Vzdechy a povzdechy. Už ale uplynula dlouhá doba, a Richard by s nakladatelstvím Backstage Books rád vydal svou novou knihu Moudré z nebe nejen v elektronické, ale i v tištěné podobě. Takové vydání je však velmi nákladné, a tak by potřebovali pomoc Vás - čtenářů. Z celkové částky 15 000 Kč mají vybráno již 8 860 Kč. A pokud se peníze vyberou do daného termínu, tak kniha vyjde již v říjnu 2015. Za zmínku asi taky stojí, že když projekt podpoříte, tak Vám odměnou bude nejen vydání knihy Moudré z nebe a dobrý pocit, ale také můžete získat spoustu dalších odměn. 



A abych Vás nalákala, tak tady máte ukázku z knihy Moudré z nebe:

Zas je tady jaro, což mě dost štve, protože to znamená, že furt budem někam jezdit na kole, což mě hrozně nebaví, taťka si stěžuje, že už jsem na něj moc těžkej, takže mě nechce tlačit do kopce, no a mně se zase nechce šlapat, to je jasný, já rád jezdím z kopce, ale do kopce to je votrava. Zima teda samozřejmě není vo moc lepší, to zas musíme jezdit na běžkách, ale ty mám radši, protože mi vobčas zamrzne vázání a nemůžu do něho nasunout boty, takže se musíme vrátit dřív, a dost často třeba taky roztaje sníh, nebo vůbec nenapadne, nebo špatně namažem a mamka s taťkou se hrozně dlouho hádaj, jestli za to může taťka, nebo ta paní, co špatně hlásila počasí, nebo za to nemůže vůbec nikdo, no a já spokojeně sedím, teda nejsem zase úplně moc spokojenej, protože nemám rád, když se mamka s taťkou hádaj, ale když mě nutí chodit na běžky, tak dobře jim tak, no prostě u běžek je velká pravděpodobnost, že se z toho nějak dostanu, ale kolo se dá leda někde píchnout, a to mě vždycky rodiče hlídaj, kudy jedu, mamka jede přede mnou a taťka za mnou, tak to nejde, člověk může jedině schválně spadnout, to já vobčas dělám, ale to zas dost bolí, takže si až tak nepomůžu, nebo se to dá různě zdržovat, zaseknout se ve sklepě, stěžovat si, že mám málo nafouklý kola a tak, ale to se vždycky hrozně rychle vyřeší. Včera dávali v televizi dokument vo týrání dětí, že ty děti musely dělat různý věci, který vůbec dělat nechtěly, a že tím hrozně trpěly, a já jsem si hnedka říkal, že to mám přesně doma a že by se na kolo vůbec nemělo chodit, nebo by mamka s taťkou mohli chodit beze mě, jenom se ségrou, aspoň bych byl sám doma, protože to já mám hrozně rád, to je totiž hrozně fajn, člověk to má celý pro sebe a připadá si jak velkej pán, tak to by určitě byli všichni spokojení, jenže to prostě u našich neprojde, voni jak už jsou dlouho spolu, tak asi zapomněli, jaký je to skvělý, když je člověk sám doma.

Další podrobnosti k projektu a další ukázku najdete na: https://www.startovac.cz/projekty/moudre-z-nebe/

Děkuji Vám za pozornost, a myslím, že Vám můžu poděkovat i jménem Richarda a nakladatelství Backstage Books poděkovat za podporu tohoto projektu. Richard je velmi talentovaný spisovatel a byla by škoda, kdyby tenhle projekt nevyšel.

Evča

Žádné komentáře:

Okomentovat